23 Februari - 09.

Jag måste nog ha världens sötaste bror, fick
världens sötaste kommentarer på förra inlägget.
Jag är så glad att du & mia finns Joakim, jag
älskar dig.

Har just vaknat, somnade inte försen halv 1 igår så det
är ju tur att jag har sovmorgon till 12 idag egentligen.
men jag bokade bandet mellan 10 - 11 idag så jag &
älskling ska fara och träna alldeles strax :)
Sen ska jag på skolan till klockan 12 och då har vi bara
en lektion för vi har inge nk i veckan, så himla skönt.


jag älskar dig så fruktansvärt mycket Peder.

Vi två förevigt! :)





Kommentarer
Postat av: mia

vad söt du är=)

vi älskar dig<3

pussen

2009-02-23 @ 19:17:29
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0