27 Februari - 09.

Då var det äntligen fredag! som jag har väntat på den här
dagen, kändes som att torsdag gick jätte sakta bara för att
jag ville att det skulle bli helg, marknad och sen lov hela
nästa vecka, kan faktiskt inte bli så mycket bättre.
Imorse smsade våran jägarmats mig och skrev att vi inte
skulle ha någon jägarexamen, precis klockan 8 skrev han
det när man redan gjort sig klar & precis var påväg ut genom
dörren, hua vad irriterad jag blev.
Men jag for på skolan & pluggade lite samhälls och satt på
bibblan. Sen hade vi samhälls, erik gick igenom om kommuner
och så fick vi läxförhöret, jag är fortfarande arg över att jag kunde
sista frågan och inte skrev vad jag kunde.

Efter vi slutat halv 12 bestämde jag och Hanna för att inte äta äckel
lunchen dom serverade på skolan, så vi gick ner till min mam och
jag fick lite pengar. Det blev en ring, en tröja till peder & såklart det
gamla vanliga! Munkar, godisremmar & marknadschirre! muuuums.
Det har blivit lite av en tradition, först går man och köper sig marknads-
chips och sen såklart godisremmarna, sen går man runt lite och ser
om man hittar något annat värt och gör man inte det så bestämmer man
sig för att fara hem och just innan det köper man go munkar.
Hämtade ut min klasströja idag också, eftersom jag ändrar mig hela tiden
så beställde jag en ny med dragkedja men den här gången är jag nöjd.
Sen får jag ju inte glömma mina baaouta tugummin jag köpte idag också,
tuggade upp ett på hkn. Hela min mun var röd, men gött vare.

Efter stan for vi & handlade, kön på ica var hur lång som helst..
lovar den var över hela affärn ;p men vi oss iallafall därifrån &
när vi kom hem hade älskling kommit, då lagade vi tacos :)

Nu har jag just stått i duschen hur länge som helst och haft på
jätte varmt vatten, tror jag förfryst mig idag.. fryser som bara den.
Nu ska jag äta ett äpple & försöka vara lite nyttig efter alla munkar
och godisremmar ;p
Ikväll blir det bara mys!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0