28 februari - 09.

Kändes så otroligt skönt att vakna upp imorse & känna
att man kunde ligga kvar hur länge man ville för att det
är helg, finns inget bättre.
När vi klev upp så gjorde vi oss klara inför stan och hör
på detta ;p vi var där kanske tjugo minuter, man kunde ju
knappt gå nageeeerst. hur mycket folk som helst var det!
Så vi köpte korv, godis och ännu mer godis fast naturgodis : )
Sen for vi och handlade middag och på ica såg jag något
fruktansvärt roligt, hahaha! peder höll på att dö tror jag ;p

Nu har vi just ätit middag & jag sitter och funderar på vad man
skulle gjort ikväll, linnea ligger och sover eller något för hon är
helt okontaktbar, ja känn he brinn ;p
älskling ska väl se hockey, funderar på att göra det också om
inte linnea vaknar någon gång & vill hitta på något : )

nej, nu ska jag gå och pussa på världens finaste peder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0