5 Februari - 09.

Jag skrev ingenting, älskling gjorde det istället :) Så himla söt han är.
igår var det våran 9 månaders dag, så det blev bara mys framför tvn
med massa fruktsallad och sen massage :)
när jag klev upp imorse kändes det som att jag skulle svimma och
när jag skulle äta kändes det som att jag skulle spy upp det.
måste verkligen fara och kolla vad det kan vara!
efter en lång och rätt tråkigt skoldag sitter jag här mätt & belåten,
for på dollar med mamma & pappa efter skolan, köpte mig en hel
påse med såna tugummin som jag älskar! så nu ska de tuggas.
Sen så köpte jag ett block och lite ljus, tokfina :)
och nu väntar jag bara på att klockan kan bli halv 6 så jag ska fara
och springa en timme. sötis mamma följer med mig!

jag älskar dig peder håkansson
du är mitt allt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0