8 Februari - 09.

Ju länge tid som går desto mer lär man sig.

Då var helgen över, tråkigt som bara den men det
är bara att börja ladda upp inför en ny skol vecka.
i fredags åkte jag buss till åsele, satt med madde
på bussen :) känns skönt att vi träffas sådär ibland,
hinner man prata av sig lite.
När jag kom fram hämtade peder, maggan och fredrik
mig :) Så for vi till huset och gjorde pannkakor, mums!
sedan bestod kvällen av mys framför tvn och massa film.
vi såg bland annat "the strangers" måste verkligen säga
att det inte var en bra film, dom kämpade för sitt liv hela
filmen och man satt där & hoppades på att båda skulle
överleva så dom fick gifta sig som dom ville, men ne.
då var filmen helt förstörd när killen höggs ihjäl, hua
sen lördagen for jag och älskling till tjäl, körde massa
skoter :) sen åkte vi tillbaka till åsele på kvällen och idag
for vi också till tjäl, körde till solberg och proppade i oss
en stor tallrik med hamburgare och pommes! :)

Så nu är vi hemma i lycksele och jag har just gjort semlor
till älskling och pappa, dom tyckte att dom blev jätte goda
så jag är nöjd.
Nu ska vi duscha sen lägga oss framför tvn och se beck.

p e d e r.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0