9 Februari - 09.

Det är ju rätt komiskt att man inte kan vara annat än lång -
sur. Jag menar, om man aldrig skulle förlåta människor så
skulle man ju både vara hatad och hata hela livet.
Livet är alldeles för kort för att slösa bort på en massa skit,
just därför orkar jag inte slösa mer energi på dig.

Dagen gick kanon, imorse skulle jag och älskling vara duktiga
och fara på gymmet klockan 7. Men orkade vi? nej.
hahaha, inte bra. men vi fick iallafall en liten sovmorgon, mys.
Sen gjorde jag bort lite nk och gjorde all omvårdnad idag på
skolan också, så det känns bra (:

Ikväll måste jag väl fortsätta göra lite nk tror jag, så man blir klar.
åker till älskling klockan fyra, jag älskar dig!

Älskling har fått mig gilla Galenskaparna - Truckdriving song.
hahaha, den är sjukt bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0