Alla hjärtans dag :)

Ja, idag är det alla hjärtans dag :)
jag vet inte varför jag gillar den här
dagen så mycket men jag blir bara
så glad när det är någon speciell dag.
Det är nog för att man får vara med den
man tycker mest om & rå om varandra  hela dagen.
Kändes så skönt att få vakna med älskling
tätt intill imorse, det finns inget bättre!
Så fikade vi lite och nu är han ute och fixar
lite med skotern, vi ska ut och köra en massa
idag :)  Sen ska vi äta massa gott & se modo
spela klockan fyra, det blir mys.

Efter mycket velande bestämde jag mig för att köpa en hals-
kedja åt älskling i alla hjärtans dag present, han hade ju ingen
& jag tänkte att den skulle bli tokfin på han. Och han passade
jätte bra i en lite smalare kedja :)

Jag älskar dig Peder.
Du är verkligen det bästa som hänt mig,
finns ingen famn som är tryggare än din.
Våran kärlek övervinner allt!
4 / 5 - 08.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0