// :

Visst är det tråkigt att man försöker & försöker hela tiden
men inte får något tillbaka, jag är himla less på att försöka
men bara får något dåligt tillbaka. Jag tänker lägga ner, hör
av er den dagen ni har orken att lägga energi på allting.


Förövrigt så var jag, gubben och hans syskon i umeå idag
och hälsade på deras mamma. Gud vad jag tycker synd om
henne, men det kommer bli bättre :)
Tur att jag har en sån duktig pojkvän också som knappt hittar
till sjukhuset, hahaha! men söt är han.
Så nu har vi nästan just kommit hem & ätit lite gratäng, mums.
och duschat så nu ska vi bara vänta på att klockan blir mer så
vi kan se den nya beck :)

Frida flyttar hem, börjar skola här på onsdag typ.
jag är så glad, jag är så fruktansvärt glad över det.
Finns inga ord som kan beskriva, vi som grät så mycket
på avslutningen i 9an.  Och nu ska du flytta hem igen.
åh så glad jag är!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0