/ .

Visst är det underligt att man inte ens kan göra någonting för att
en vänskap ska hålla. Jag vet inte vad det är som händer, men jag
hoppas att jag kommer se det en vacker dag. Det är så synd att två
människor som stått varandra så nära, sviker varandra & får tårarna
att rinna, man bara glider isär som om ingenting hänt.
jag vet att man hela tiden säger " det känns inge bra, vi måste verkligen
börja umgås mer " sen blir det ingenting av, hur många gånger har jag
varit med om det? för många.
Än hur mycket man glider isär och aldrig pratar kanske, så tar man alltid
med sig minnena med den riktigt nära vännen man en gång hade.
Så är det alltid, minnen finns alltid kvar.. även fast det är sorgligt att det
kanske inte blir fler. Man vill inte inse sanningen, jag tror faktiskt att både du
och jag är i den fasen just nu, jag tror båda tänker att det kommer nog bli bra.
Det känns som att vi inte har viljan för att försöka tillräckligt mycket,
Det är bara en känsla jag har, behöver inte alls vara så.
vad som än händer i framtiden, kommer jag alltid bära med mig minnen.
det är faktiskt dom bästa jag har.

Så många gånger man fått höra saker som sagts & varenda gång gör det ont.
och jag är långt ifrån bra på den biten, så jag ska väl kanske inte yttra mig.
men jag vet iallafall hur det känns i hjärtat när man får veta saker som sagts,
det gör så fruktansvärt ont. Och alla är vi nog eniga om att ibland kanske man
gjort eller sagt saker som man egentligen inte är menat, man kanske inte tror
att personen ska få veta eller så kanske man bara gör saken för att man inte vet
om att det sårar men det gör det iallafall.
Alla människor gör misstag så är det bara, men ibland känns det bara så tungt.
man måste försöka, ända in i det sista. Det kommer man verkligen tjäna på.

Jag vill bara säga att när allting känns som att det är påväg neråt, fortsätt kämpa.
Lev varje dag som om det vore din sista, för alla vet att vad som helst kan hända
när som helst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0