/ ,

jag känner mig duktig som har gjort bort engelskan så jag får
sluta halv 12 imorgon & gå på marknaden med sötigaste hanna.
jag känner mig duktig som pluggat in samhällsen & nu hoppas vi
bara på att det inte är alltför svåra frågor imorgon på förhöret, men
det ska nog ordna sig. Erik är ju så snäll ;)
Gick kanon på gymmet, medans jag var på bandet läste jag i en tidning
att om man är gravid får man inte träna så himla mycket, det stod att visst
är träning bra för det är inte heller bra om man blir gravid när man är över-
viktig men att man inte får träna mycket när man blir gravid kommer jag
aldrig klara av! ;p
Så nu har jag bara pluggat hela kvällen känns det som så nu hade jag tänkt
ta mig ett varmt bad, måla naglarna och slå på en bra film.
jag kommer ändå somna sent inatt, ingen mysig famn att krypa tätt intill
/;

du är det finaste jag har
<3


Kommentarer
Postat av: Peder

Men det blir mys hela helgen älskling:) love you

2009-02-26 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0