Inge mer snus!

Sitter & pratar med älskade Frida på msn, hon är ju för go!
jag försöker förklara för henne hur mycket finare tänder man
får om man slutar snusa och hur mycket pengar man slösar
på snus, dom pengarna kan man ju använda till bättre och
roligare saker! Bara för att vi började diskutera det var hon
tvungen att ta en snus ;p hahahah, det finns ju ingen sötare.
Men jag har faktiskt tänkt på det här kring snus, för några dagar
sen skrattade jag bara åt människor som skulle få mig att sluta
snusa och jag har till och med under dom här veckorna gråtit för
att jag inte fått mig en snus!
Men idag känns det helt självklart att jag ska sluta snusa, visst får
jag det där extrema snus suget ibland, som tillexempel när man
just ätit middag, eller direkt när man vaknar på morgonen.

Men jag har bestämt mig för att en snus kommer inte in under min
läpp igen och jag ska klara det. Jag måste faktiskt tacka min kära
pojkvän som klarar av att vara med mig när jag är såhär ;p tokig, eller
vad man nu ska kalla det.

men du är sånt underbart stöd peder, skulle inte klara något utan dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0