Mobil säljes!

Jag vet inte vilken Anna det är som kommenterat
om min telefon, så jag kan inte riktigt svara på din
fråga direkt till dig men jag hoppas det går bra att
jag svarar här :)

Jag vill sälja min Samsung F480 touchwiz.
Jag köpte den lite före jul och har knappt använt
den någonting, den har för det mesta legat på hyllan
här hemma. Minneskort följer med, laddare, headset
och USB - kabel.
Jag köpte den ny för cirka 4000:- och nu vill jag sälja
den, eftersom den är lite använd säljer jag den för 2500 :-

Produktbeskrivning

Stor pekskärm i litet format!

  • 5 Megapixelkamera
  • FM-radio
  • Musik igenkänning
  • Stödjer mobilt bredband (upp till 7,2 Mbit).

Touchwiz är en fullmatad och avancerad pekskärmsmobil, bara något större än ett kreditkort. Framsidan är en enda stor pekskärm på 2,8 tum. Tydliga menyikoner och en svag vibrationsbekräftelse när du byter funktion bidrar till mobilens användarvänlighet. Mobilt bredband, 5-megapixelkamera, blogg-funktion och en mp3-spelare med videofunktionalitet och musikigenkänning gör Touchwiz fullständig. Startmenyn utformar du som du vill genom att "dra och släppa" de funktioner du vill ha nära tillhands som exempelvis klockan, mp3-spelaren, foton eller födelsedagspåminnelser. Läs din e-post i mobilen och synka dina kontakter, kalender och anteckningar med Outlook. Den inbyggda WAP-browsern stödjer HTML så att du kan surfa på vanliga webbsidor. Kameran har ansiktsigenkänning som automatiskt framhäver ansikten och optimerar både färger och kontrast. Den kan till och med med känna av när personen du fotar ler och ta ett kort med automatik. Fotolampa och bildstabilisator bidrar till hög bildkvalitet.

Innehåll i produktförpackningen:

  • Samsung F480 Touchwiz
  •  Standardbatteri
  • Stereo headset
  • USB-kabel
 
köp den :)
Kommentarer
Postat av: a

anna ammerlind är det :)

2009-02-24 @ 13:53:40
Postat av: Frida

ja det skulle behövas! men pengarna räcker tyvärr inte till för mig just nu ;P

2009-02-24 @ 19:26:39
URL: http://g00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0