sjuk sjukare sjukast..

Har varit grymt dålig dom senaste dagarna, både
psykiskt & fysiskt. Ibland går det så många tankar
runt i mitt huvud så jag vet knappt vart jag ska ta
vägen och jag fattar inte hur peder orkar med mig
genom alla de stunderna, det är helt ofattbart.
men jag är så glad att du finns där, jag älskar dig!

Ikväll fick jag inte i mig middagen, jag var så sugen
på pannkakor & sylt men jag fick knappt ner två, så
jag fick jätte ont i magen och sprang på toan och spydde.
fytusan vad jag hatar att spy!
Det är så himla tråkigt att vara hemma från skolan, visst
jag har peder här så då går dagarna mycket snabbare &
är mycket roligare :) men det känns så instängt att sitta
inne heldagarna, jag vill bli frisk nu.

Och det blir inte bättre heller av att min värk i tänderna håller
på att ta över, jag har så fruktansvärt ont. Dom spände ju åt
tandställningen som tusan så min glugg som jag är onöjd
över kommer gå ihop. Så nu kan jag knappt äta, fast det är
nog bara bra, då slipper jag spy som en gris.
Nej, nu ska jag bege mig till sängen & kanske se någon
film med världens bästa peder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0