heeeeeei

Det är så jobbigt när man vet om att man har tusen saker som
måste göras, till exempel en massa,  massa skolarbeten. 
Jag måste sätta mig ner & ta tag i samhälls som vi har tills på fredag
 och jag måste plugga in engelska för vi har prov på torsdag.
Det känns som att jag inte riktigt hänger med längre, fast det har
väl sina orsaker. 

Jag har märkt att direkt man nämner något om hur man känner
och försöker prata om det så får man skit för det.
Så därför tänker jag bara säga, behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Ikväll har jag & älskling varit på gymmet, så himla skönt det var
att springa. Före det var jag & klippte mig, det finns inget skönare
än när dom tvättar håret på en. Åh, skulle kunna ligga där i evigheter.
Nu ska vi nog lägga oss i badet, sen ska jag nog läsa lite läxa!

Förresten, imorgon åker min mobil till stockholm till Anna :)
Gud vad glad jag är att jag fick den såld!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0