12 januari - 09.

Jag stör mig på tanter som ska gå 2km/h på
gåbandet en hel timme. Gå ut och ta en promenad
istället, finns faktiskt människor som vill springa en
timme eller så.
Men imorgon har jag bokat en timme.

Den här dagen var rätt skön, hade sovmorgon till 12 &
hade bara naturkunskap inte ens en timme, sen gick vi
på minnesstund för Maja, kan säga att när dom spelade
empty room kom tårarna. det är så jävla orättvist allting..

Ikväll ska jag försöka plugga lite engelska,
och kanske baka lite bröd.

Förresten, när det gäller snusen så har jag bara tagit två eller
tre vanliga idag & resten nikotinfria, känns faktiskt bra.
Fast vi lär ju märka om jag klarar det eller inte, ser faktiskt inte
så ljust ut just nu!

Tack för att du finns Peder, jag älskar verkligen dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0