13 Januari - 09.

Jag blir så till mig när det gäller tatueringar, kan inte sluta
tänka på vilken jag skulle vilja göra & vilken beslutsångest
jag får ;p finns ju så otroligt många snygga, men the time will tell.
Har iallafall bestämt mig att den blir på magen, eller vid höften.
Sen min tredje blir att göra på vaden =)

Ännu en skön dag på skolan, började halv 9 imorse & hade
engelska. Gjorde provet som jag redan gjort om en gång, hoppas
verkligen att jag blir godkänd den här gången.
Orkar inte bli underkänd om & om igen.
Men det kändes faktiskt som att det gick bättre den här gången, får
bara hoppas på det.

Vi slutade kvar över ett idag när Annika pratat färdigt om sina hoper
& bigbang och så vidare.
jag måste bara säga att jag är bättre än henne på att förklara saker &
ting, då äre verkligen illa.
Efter skolan for jag & älskling på gymmet, sprang lite över en timme.
Gud så skön känsla det är att vara helt slut i kroppen & man svettas som
en tok. Peder är riktigt faschinerad kan jag lova, han sa till mig igår
" jag har aldrig ens rört i en brud som haft så bra kondition som du "
hahaha ;p ja, något måste det ju gett efter alla dessa år med träning :)

Känns skönt med snusningen också, visst känner jag suget ungefär
hela tiden. Och nikotinfria bränner ju bara i käften, så vi får se hur det här
artar sig. Men det känns lite bättre idag iallafall, även fast jag har ständig huvudvärk.
Nu ska jag gå och göra hamburgare, mums!


 Until the end of time.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0