14 Januari - 09.

Då var det onsdag igen, bara två dagar kvar till helg.
fruktansvärt vad less jag är på skolan just nu, imorse
när mamma kom in & sa att klockan var kvart över 7 kändes
det som att hela mitt liv rasade, haha fy helvetet så tungt det
var att kliva upp. Men jag fick ju väcka älsklingen också, så jag
behövde inte vara avundsjuk att han få sovmorgon för det fick
han ikket ; )
På morgon hade vi jägarexamen & vi skulle välja något djur att
forska om inom jakt & jag valde såklart jämthund, eftersom vi
har två såna krabater här hemma så tyckte jag det var lika bra.
Sen hade vi svenska, hon började läsa ur någon ny bok och jag
höll på att somna, sen såg vi någon gammal film som faktiskt
verkade vara rätt bra, sen fick vi en efterlängtad lunch eftersom
jag inte åt så mycket till frukost, vet inte vad problemet är men
jag kan knappt äta något på morgonen /;
Sen hade vi bara snabbpratarn Annika kvar för dagen, vi fick gå
hem halv 2 idag efter som vi inte har någon PA nu.
Hoppas vi ska börja med det snart, jag vet precis vad jag vill göra :)

När jag hade varit på gymmet och sprungit så gick jag ner på åhléns
en sväng, höll både på att frysa ihjäl och dö.
Magen vände sig ut & in, kunde knappt gå. När man rent gråter av
smärta är det inte alls bra.
Men mamma kom iallafall och skjutsade hem mig så jag fick äta lite
mat, åt en hamburgare, lite glass och en bulle ;D fet som man är ;p
Men det blev lite bättre iallafall, kan gå nu.
Ikväll blir det bara lugnt, orkar inte göra något, vill att magen ska bli bra.
Så jag ska nog bara ligga under täcket & slå på en bra film kanske, och
så måste jag ju läsa mina nya katarina von bredow böcker som jag fick
av peders söte far i julklapp! :)

 Det blir nog någon liknande!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den tattueringen va ju fin! :)

2009-01-14 @ 18:17:52
URL: http://evelinafrohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0