19 Januari - 09.

Vaknade med världens halsont imorse, så det blev inget gym
för oss inte.
Men vi får ta igen det imorgon ifall det blivit bättre i halsen :)
så jag tog mig en rejäl sovmorgon och for på skolan klockan
12 och hade nk, fortsatte skriva om Venus, gick kanon.
Sen hade vi omvårdnadsprov om urin och sånt, gick också
kanon så nu är det bara att hoppas på högt betyg :)
Efter skolan for jag & älskade pappsen och handlade lite,
så när jag kom hem stod älskling och skalade pären.
åh, sötis.

Så nu sitter jag bara och väntar på att få äta gomiddag sen
ska jag och älskling fara till farmor & farfar.
Farmor är så himla söt, direkt hon svarar säger hon " men tjeeeenare gumman"
åh, jag älskar min farmor!

Jadu, vänner hit och dit.
Ta reda på vad det innebär.
Det är min åsikt, och det står jag för!



Jag älskar dig Frida Önhall Lindberg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0