2 Januari - 09.

Nytt år.
Nyår blev kanon.
jag & Peder körde upp till boern klockan 3
eller något, sen åt vi middag där & drack lite.
Sen kom Marika & Fredrik :) Då for vi ut lite med
skotern & spelade kort, sen skålade vi in det nya
året & smällde en jävla massa raketer :)
Har nog aldrig haft en sån mysig nyår något år.

Och nu är det fredag, på torsdag är det skola igen
som gäller. Och tro mig, jag är inte ett dugg taggad.
jag vill inte göra om engelskaprovet, jag vill inte göra
omvårdnadsprov, nejfan. Sånahär stunder vill man bara
sluta skolan. / ;

Imorgon ska vi till sötaste farmor & farfar och äta lunch +
middag, det blir nog hur mysigt som helst.
Före det ska jag på gymmet & springa en timme, sen
ska jag fara på expert & kolla på samsungen.
Det kanske blir den ändå, får se :)


 P <3 S - föralltid.
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0