20 Januari - 09.

En ny vecka, en ny tisdag.
och som jag är less på skolan nu,
känns rent utasagt åt helvete och kliva
upp klockan 7 varje morgon, speciellt
när peder är så söt och ligger kvar i sängen.
huuuua! Fick iallafall sluta kvar över två idag
och det känns riktigt bra, så imorgon är det inte
så farlig dag heller!
Just kommit på att efter våra 6 veckors praktik så
går vi typ en eller två veckor sen äre sommarlov! :)
jävlar vad glad jag blir när jag tänker på det, nu är
det bara att man hittar sig en bra praktikplats där man
kommer trivas, funderar faktiskt på att fråga om man
kan få vara i övik på bb, skulle vara sjukt kul!

Nu har jag just proppat i mig paj & tänkte bege mig ut på
en liten promenad, sen ska hannabanana komma hit :)

Tveka aldrig på min kärlek till dig Peder Håkansson.
jag älskar dig mer än allting annat!
I miss you.

Kommentarer
Postat av: Peder

Älskar dig med sötrumpa

2009-01-21 @ 00:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0