21 Januari - 09.

Jag har då februari i huvudet just nu & jag kan då fan
inte förstå varför ;s när jag och peder pratade om att det
bara vara tre månader kvar till att vi varit tillsammans 1 år
så var det ju helt fel, det är ju fyra månader dit ;p men tiden
går så otroligt fort. Känns som att det var nyss vi träffades
första gången, hos hanna ;)
Och vi har ingen aning vad vi ska göra på våran ett- års
dag, något mysigt ska vi nog kunna hitta på.
men vi har iallafall bestämt att det ska bli något som
bara han och jag ska göra, något helt nytt.
Som förblir ett minne för livet :) åh, jag längtar!

Nu har jag just tvärduschat, stod i varmvattnet hur länge
som helst. Satt till och med i duschen och väntade på bättre
tider ;p det kan man ju också göra.
Idag skippade jag jägar mats, kände att jag inte orkade.
Fick höra att dom bara suttit på lektionen också, så det känns
bra att jag inte missade något. När jag kom på skolan hade vi
svenska, Annika läste ur boken sen såg vi vidare på filmen vi
börjat se.
Sen var det lunch & halv 1 for vi på stures och såg bion " Australia "
Gud vad bra den filmen var!
Trodde inte den skulle vara ett dugg bra, var nära man började gråta
vissa gånger. nej, den var iallafall helt kanon!

Peter skulle komma & kolla min rygg idag, jag har ju nå fel i den
men jag kände att jag inte orkade ikväll, ska umgås istället :)
Ska umgås med Frida, gud så längesen det var känns det som,
fast det var ju inte så himla längesen. Men jag saknar dig som en
tok ändå, tänka sig att vi växt upp tillsammans och vänskapen består.
Det är så himla underbart, jag borde inte tycka det här men jag måste
bara få säga det : JAG HOPPAS DU FLYTTAR HEM! :) fatta hur mycket

jag kommer kunna träffa dig då!

Nej, nu ska jag bege mig :)


Jag älskar dig Peder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0