22 Januari - 09.

Snacka om att man är less nu, på att få höra saker
om någonting man verkligen har det jobbigt med.
Nog förstår jag att det är något jag verkligen måste
sluta tänka på, men när man blir påmind hela tiden
är det så otroligt svårt. Jag önskar att det fanns något
annat jag kunde tänka på, men jag vet inte ens vad jag
ska göra åt saken. Känns helt hopplöst, precis som att
vart man än vänder sig påminns man.
och varför? Jo, för att folk måste öppna munnen hela tiden
om saker och ting som är helt oviktigt idag.
just när allting blir de minsta bra, så vänder det helt igen
och jag orkar verkligen inte tänka på det.

 äh, jag få vänta på bättre tider..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, besök gärna min blogg http://paulinaholmgren.blogg.se om du har frågor angående blogg design, eller om du vill tjäna pengar på bloggen

2009-01-22 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0