23 Januari - 09.

Äntligen fredag!
 kändes som att jag var död imorse när jag klev
upp klockan 7, men det var roligt att komma på skolan & skära
i ripan med diana & amanda på jägar mats lektion! :) vilken upp-
levelse ;p inte alla dagar man får göra sånt inte!
Sen hade vi erik & sen var det äckel lunch, fattar inte varför dom
serverar äckel lasange som e ba som nå klibb, man ät knappt en
och hungra ihjäl. Ja tyck verkligen dem borde tänka om.
Sen hade jag matte med sötisen johanna, gick toppen.
även fast jag inte förstår mig på vad jag gör, eller lite förstår jag
ju, men långt ifrån mycket. Men hon är så söt som hjälper mig :)
Sen hade vi engelska och jag fortsatte skriva på min bröstcancer
rapport & så fick vi sluta tidigare, klockan 3 :) Så for jag hem och
bytte om sen blev det att springa på gymmet 1 timme.
gud så skönt det var,  har ju till och med fått bättre kondition ;p

Så nu har jag just kommit hem och ätit, orkade inte duscha före
eftersom jag knappt ätit något idag. Så nu ska jag in i en varm dusch
och sen ikväll vet jag inte vad det blir faktiskt?
Peder har så ont i ryggen så han ska inte träna hockey ikväll, så antingen
stannar vi här eller åker till tjäl.
Jag skulle tippa på att det blir mys framför en bra film med dooodis! :)

Frida följde mig förresten på hockeymatch i onsdags, snacka om
att jag blev glad när hon ville följa. Peder visste inte om att jag skulle
komma, men han hade ju sina aningar eftersom jag frågade tusen
gången vilken tid matchen var ;p
men han blev iallafall glad över överraskningen, så det var ju bra : )

Gud vad jag har saknat dig frida, du fattar inte hur glad jag är att vi
hittat tillbaka till varandra igen. Du är en sån vän man alltid vet finns
där, du sviker aldrig, lämnar en aldrig. Och även hur lång tid det går
mellan gångerna vi ses så känns det alltid lika rätt när vi ses igen!
Vi har varit vänner i så många år & fler ska det bli, du är verkligen
en äkta vän frida granberg.

<3

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0