24 Januari - 09.

Gårdagen blev mys, vi körde till farmor & farfar och hälsade på.
jag fick dessutom köra en bra bit & peder är ju verkligen en bra
lärare som spelar på sin telefon medans jag kör bil ;p
men det är ju bara ett bevis på att han inte är åkrädd med mig ; )
vi fikade gofika och farmor är så söt " jag har sparat ett sånt där go-
äpple åt dig " åh, hon är ju de sötaste :)
Sen fikade vi massa gomackor som hon gjort själv och bullar + kaffe.
Så det blev en mycket lyckad kväll :)

När vi kom hem såg vi lite film & jag fixade till mina naglar, jag ska
börja dricka mycket vitaminer nu så dom börjar växa. Förut drack jag
vitaminer varenda dag och mina naglar blev toklånga, nu går dom då
bara av & det gör mig förbannad /:  vill ha långa naglar!

Imorse hade vi tänkt stiga upp klockan 7 för att fara på gymmet, men
somnar man klockan 2 är man inte så taggad på det.
Så det blir att fika en rejäl frukost nu, sen fara på gymmet en timme :)

 Jag älskar min Peder!

Kommentarer
Postat av: josefine

Tack, vad glad jag blir :)



Det är så mysigt att vara hos mormor&morfar eller farmor&farfar :) Förresten, hur går det med övningskörningen då? Jag har inte ens börjat, illa!

2009-01-24 @ 16:09:37
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0