26 Januari - 09.

Jag vill bara börja det här inlägget med att skriva att alla människor
här i världen har olika åsikter & man har rätt till att tycka precis vad man
vill. jag menar, tycker jag en sak om något behöver man ju inte hålla på
att kommentera det & börja göra världens utlägg om hur omoget det är
& blablabla. Jag menar bara på det att alla har olika åsikter och man har
rätt till att tycka precis vad man vill.
Sen om man är oense så måste det ju få vara så.
Man kan inte tycka lika i alla saker, det är helt omöjligt!!



jaja, då var det måndag igen, har inte skrivit sen i måndags
för jag har varit i åsele & tjäl.
Peders mamma är inte hemma nu så vi fixade lite mat
med maggan och så :)
Imorgon är det prov, i nk. Har suttit och pluggat en hel del
nu efter jag sprungit jävlar en mil på gymmet.
jag är förvånad ;p men skönt var det!
Så nu har jag just proppat i mig en massa gröt och ska vänta
på att min käre pojkvän blir klar så vi kan duscha någon gång.
imorgon ska jag vara duktig och gå på skolan, är så himla less
på den just nu. Men samtidigt så känns det oerhört skönt att gå
skola istället för att kliva upp varenda dag tok tidigt för att fara på
ett jobb, så jag borde njuta kanske.
igår låg vi och såg film hur länge som helst, kändes skönt att vi
bara fick rå om varandra.

Och jag måste säga att den arga människan som jag varit en jävligt
lång tid kommer försvinna. Jag känner verkligen hur jag förändrats på
ett dåligt sätt och folk i min närhet förtjänar inte att bli behandlade såsom
jag behandlat dom.
jag har verkligen börjat tänka om, det ska bli ändring på det!

Jag har kört en hel del bil också, börjar vara dags för kör skolan snart!
ska ut med pappa på onsdag, då blire å köra i stan ;p det kan man ju
tycka bli lite spännande, men det kommer nog gå kanon.
Är nervös inför körkortet, men samtidigt rätt taggad.
Ska bli skönt med egen bil, kan jag fara vart jag vill.. när jag vill! :)

 / Tack för att du orkar med mig.
jag älskar dig Peder!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hoppas det kommer gå bra att köra :)

2009-01-27 @ 23:30:45
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0