27 Januari - 09.

Jag kom på skolan imorse & vi hade ingen engelska, visste
inte att vi hade sovmorgon. men duktig var jag som stannade
kvar & försökte få klart mitt arbete om bröstcancer : )
Det går framåt men är inte klart än, måste nog tokjobba med
det imorgon kväll. Så får Anna hjälpa mig med innehållsförteckning
& sådant på torsdag.
Kom just hem, var och tränade på gymmet sen for jag på åhléns.
Köpte en glas nagelfil som alla säger är så bra, så nu ska ja se om
det stämmer.
Så köpte jag ett nytt nagel lack också, alltid bra att ha! ; )

och när ska jag spela in låten då?
jag får försöka ta det till veckan också, någon
stund för sång måste det ju gå att fixa också!
Nej, nu ska jag bege mig till duschen & sen äta
en riktigt god middag.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du med =)

2009-01-28 @ 18:05:50
URL: http://matthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0