28 Januari - 09.

Då var det onsdag igen, imorse hade vi jägar examen &
det gick kanon. Har tappat bort mitt arbete så jag kunde
inte redovisa det idag, men vi fick kolla igenom frågor &
så inför provet istället, så det var kul.
sen hade vi svenska & jag höll minsann på att somna, inte
bra att somna efter 12 och ska upp 6 ;p hua.
men vad gör man inte för att få vara med Peder ; )
efter svenskan hade vi nk & jag måste säga att det finns
ingen som pratar snabbare än annika, man förstå ju inget.
Men det är en annan sak, jag frida & madde skrev massa
saker om vad vi skulle ta med oss på ett rymskepp och vi
skulle vara borta 6000 år, jag kan ju säga att det var allt från
plattång till grabbar. hahaha ;p

Sen hade vi matte med goaste Johanna & det känns som att
jag börjar få in det där nu. Känns skönt att man börjar förstå något.
Så pratade vi en massa om utlandsresor, hon har ju varit överallt
den kvinnan & när jag säger överallt skojar jag inte!
Jag vill också utomlands, men det kommer.

Klockan 4 tog jag bussen till älskling och nu sitter jag här medans
maggan är nere och kollar till pelletsn  ;p så hade vi tänkt baka  något
mumsigt ikväll, kanske en smarrig paj ; )

P e d e r < 3
jag älskar dig mer än allting annat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0