29 Januari - 09.

Imorse klev jag upp 6 som jag gjort dom två senaste dagarna
för att åka bussen till lycksele från älskling, jag tänkte när jag satt
på bussen att jag inte skulle somna för då skulle jag vara jätte trött
när jag var framme i lycksele och vad gör jag? Jo somnar.
När jag kom fram var jag helt död, hua så jobbigt.
Dagen började med ronnie the ponnie, rätt tråkig lektion
om jag ska vara ärlig. jag saknar anki!
Sen hade vi omvårdnad i två timmar & jag fick ta igen det
jag missat och bestämde tid med ulla så jag skulle få prata
med henne, hon är ändå rätt söt. Kommer kännas skönt att
få prata ut med någon vuxen.
Sen hade vi lunch & jag blev måttligt förbannad där ett tag,
men det slutade med att jag & hanna skrattade ihjäl oss.
Sen hade vi samhälls, härligt att man pluggat på läxan och
fick ett läxförhör, eller egentligen kallar jag det för prov.
Det var hur många frågor som helst, hoppas jag klarare iallafall.
Sista lektionen var det engelska, kämpade som tusan för att
hinna färdigt med rapporten, hann nästan klart all fakta så
imorgon är det bara att skriva mina egna reflektioner och
innehållsförteckning & lite sånt!

Nu har jag just ätit en riktigt god paj, på tal om paj
igår bakade jag & margaretha smulpaj! :) det blev
riktigt gott! Vi visste inte ens hur man skulle göra ;p
men gott blev det, jag tror minsann peder åt upp över
halva när han kom hem från träningen ;p men det är bra.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli närmare
6 så jag kan fara på gymmet och springa en timme : )

Imorgon är det begravning, jag ska inte dit men jag ska
tänka på dig hela dagen imorgon Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0