31 Januari - 09.

Då var det lördag och vad betyder det? Jo att det är helg och att man
kan sova hur länge man vill för man behöver inte kliva upp tidigt för
att fara till skolan.
Och sara bäckman är uppe nu, guuuuud vad roligt ;p
igår var jag tok trött så jag somnade nästan direkt vi la oss, så skulle
peder upp på natten & skjutsa hans papi från dansen, så då väckte
han mig när han kom tillbaka för jag hade tydligen sagt det ;p
Så vaknade jag då, sen somnade jag om. Och för en kvart sen
ringde väckaren & då skulle peder iväg på match ,så det blev ju riktigt
lyckat ;p Så nu kan jag inte somna om och alla har redan klivit upp så
jag is inte ens gå och lägga mig igen.

Tänkte hoppa in i duschen & så, har grymt ont i magen så får hoppas
att en varm dusch hjälper. Sen ska vi fara och kolla på hockey och kanske
äta ute och så! så det blir mys :)

jag älskar dig peder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0