4 Januari - 09.

Idag är det den fjärde, det innerbär att jag & Peder firar 8 månader.
Tack för att du är med mig i mot - och medvindar.
Du betyder mer än allting annat på denna jord.
Jag hoppas på en evighet med dig.

Det blev förresten inget gåband för min del, skulle inte förvåna mig om
pappa köper det ändå, men the time will tell.
Jag köpte iallafall Samsung SGH-F480 TouchWiz, en rosa.
Grymt snygg, grymt bra & absolut värt priset!
Den kostar 3000 :- på internet, men 3600 :- eller något på expert här i Lycksele.
Kanon.

Nu ska jag klä på mig och sen fara & hämta smörgåstårtan som vi ska
äta idag, sen ikväll åker vi till Tjäl några dagar och åker massa skoter.
Lycka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0