7 Januari - 09.

Mitt jul lov har varit kanon, känns trist att det redan är över.
men nu är det bara att tagga upp för skolan, jag har ju bestämt
mig för att börja plugga som fan. Så jag måste väl försöka hålla det ;p


Jag & älskling har vänt på dygnet totalt, inatt somnade vi 3 precis som
alla andra nätter. Så ligger vi i sängen tills 12 och kliver upp ;p
men idag ställde vi väckarn på 11 och for på gymmet & tränade :)
Sen solade vi, gud så skönt det var.
Och nu sitter jag här nyduschad & trött som tusan, undra hur det ska
gå för ja å kliva upp 7 imorgon bitti ;p jävla peder, han få då sova ;(
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, kanske hitta på något
med någon eller så plugga engelska eller omvårdnad.
Känns som att det behövs, hur fan i hela helvete ska ja klara engelska
provet. Det är mig en gåta.

Hanna älskling, jag saknar dig.
Snart ses vi.
<3

Peder, föralltid!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0