8 Januari - 09.

Jag hoppas du såg från himlen idag hur många
som tänkte på dig och grät för att dom saknar dig
så fruktansvärt mycket.
Himlen kan skatta sig lycklig som får en så fin ängel.
Snart ska jag fara & köpa en ros som jag ska lägga
utanför ditt hus ikväll, det kommer vara så otroligt många
människor där. Jag hoppas du ser oss.


Första dagen, den var inte alls rolig.
Att se alla tårar, det gjorde ont.
Jag vill kunna göra något, vad som helst..
Det var många som grät och det bevisar hur
otroligt omtyckt du var.

Sen tycker jag att vissa borde hålla käften ibland.
Ibland undrar man ju om du har några känslor överhuvudtaget.
Men hade det varit någon du kände kanske du inte sku hytt se mycke.

Mer har jag faktiskt inte att säga, jag har iallafall en stor klump i magen.
Det är så hemskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0