9 Januari - 09.

Nu har jag suttit inne hos pappa på hans kontor i
två timmar tror jag, jag bestämde mig för att stanna
kvar på sista lektionen även fast det kändes fruktansvärt
drygt. Men far jag inte på den genomgången kommer jag
inte förstå vad jag ska göra för rapport heller, så det är nog
lika bra om man satsar på ett G.
Jag har så fruktansvärt ont i ryggen idag, vet inte vad det är för
något men pappa har gett mig träningsförbud, han är söt ;p
Har haft sån huvudvärk i flera dagar, blir det inte bättre ska jag
fara och kolla upp det.

Idag var det en jobbig dag, imorse på jägarexamen kollade vi på
någon kamera. Den var rätt frän, sen skolans datorer är ju inte det
bästa heller. Tog säkert en halvtimme att lägga in dom på datorn så
vi kunde kolla hur dom blev, nej hua.
Sen hade vi samhälls hur länge som helst kändes det som, pratade
om kriminalitet, faktiskt rätt intressant.
Erik är så rolig när han pratar och han berättar så intressanta saker,
så det har blivit roligare med samhälls nu.

Ikväll åker jag & älskling till tjäl, blir där över helgen.
Känns bra att få komma bort från Lycksele & slippa tänka
på allting. Dom här dagarna har det bara gjort ont i hjärtat
måste jag säga, fy helvete.

Igår var det sagolikt utanför ditt hus Maja Bergh, jag hoppas att du
såg oss alla från himlen & såg hur många som brydde sig om dig
& hur många som saknar dig. Det var säkert över 200 människor som
kom dit för att lämna en ros, ett ljus eller vad som helst för att visa att
man tänker på dig & din familj.
Himlen kan skatta sig lycklig som fick en sån fin ängel.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0