Älskade vänner.

Igår träffade jag Linnea & Jessica, det var hur mysigt
som helst. Vi satt bara och pratade i fyra timmar men
det kändes som att det bara gått en timme när älskling
kom och hämtade oss. Gud så roligt det var och jessica,
du ska veta att allting jag har sagt är sant. Det är alltid
roligt med nya vänner och jag älskar att umgås med er! :)

Sen ikväll var jag med älskade Frida, såg film pratade &
bara myste! var ju så längesen sist och vi går ju ändå i samma
klass och bor inte alltför långt ifrån varandra, så vi måste börja
umgås mycketmycket mer tycker jag :)
Du är verkligen en vän som alla borde ha, helt underbar.
Jag älskar dig!

Nu ska jag nog gå & lägga mig med min älskade pojkvän.
Imorgonbitti blir det gymmet sen blir det tjäl :)
skönt att komma bort från alla falskheter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0