<3

 tom, tom, tom ..

Jag finner inga ord.
Jag hoppas du har det bäst där du är.
Jag finns för er.
Sov gott.

Jag vill bara säga till alla er där ute, lev varje dag som om det vore eran
sista. Vad som helst kan hända, när som helst.
Det räcker kanske med ett sms, ett telefonsamtal. Vad som helst..
Bara för att visa att ni bryr er om era vänner, eran familj, pojkvän / flickvän.
Den dagen när den ni älskar så fruktansvärt mycket försvinner, kommer ni
börja tänka tillbaka på alla minnen och tänka, "jag skulle gjort si, jag skulle
gjort så" Varför göra det när det är försent? Ta vara på varandra och gör det
varje dag, minst.

Jag vill tacka min underbara familj, utan er och era råd hade jag inte varit
där jag är idag, ni är så otroligt underbara & jag älskar er!
mamma, pappa, joakim & marcus.

Mina vänner, vad vore jag utan er? ingenting.
jag har inte många, men dom få som stannat
kvar har verkligen visat för mig vad äkta vänskap
innebär. Jag älskar er, tills jag sluter mina ögon för gott.

Peder, älskade pojkvän.. vet du hur lycklig jag är för att
du finns i mitt liv? vet du hur bra allting blivit sen du kom
in i mitt liv. Det pirrar i hela mig när jag tänker på hur lycklig
jag är med dig. Jag vill dela mitt liv med dig, jag vill dela allt
med dig. förevigt!
Tack för att du är med mig i med & motvindar, du är bäst i hela världen.
-v-




Kommentarer
Postat av: mia

tack så mycke=)de känns mycke skönt å äntligen ha de=)kram

2009-01-16 @ 00:15:06
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0