!!

Jag förstår det inte, jag förstår det verkligen inte.
En människa i våran omgivning har just gått bort,
och det enda folket ska hålla på med idag är bråk
hit och bråk dit. Jag orkar verkligen inte, jag orkar inte
vara den som får ut allt & jämt vara den utsatta.
Vad har jag ens gjort?  det är det jag inte får in i mitt
lilla huvud. Jag har kanske mina aningar varför man
skulle göra si & så, men det är ju vad jag tror.
Sen vad som är sanning vet inte jag.
Jag måste bara säga att man ska verkligen vara rädda
om det man har, jag är verkligen tokrädd om alla mina
underbara vänner. Jag vet att jag är förbannat dålig på
att visa hur mycket ni betyder, men det ska bli en ändring
på det. För ni är trots allt dom bästa.

Och visst, det finns tusen olika historier om hur saker och
ting går till för det finns en massa som för det första står på
olika sidor, alla har en egen uppfattning, vissa var där, vissa
var inte där. så jag har faktiskt slutat bry mig, även hur svårt
det är. jag vill iallafall tacka peder för att du funnits där även
hur många tårar som runnit.
jag älskar dig.

Var rädda om varandra.
Hej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0