Ljus, rosor, dikter..

Det var så otroligt mycket folk som samlades på mysak
ikväll & gick tillsammans hem till ditt hus för att tända ljus
eller la en ros eller annat brevid kortet på dig.
Det var så grymt fint, jag hoppas att du såg alla
människor. Om du visste hur omtyckt du var / är.
Jag kan inte ens beskriva känslan hur det kändes
att se din mamma stå i fönstret & gråta och kolla
ut på alla oss som kom dit.
Det var så himla fint, går inte att beskriva så fint det var.

Nu har jag just duschat efter en lång stund ute i kylan,
mina fötter domnade bort tror jag.
For dit med Frida, kändes bra att få träffa dig igen.
Även fast vi träffades för några dagar sen, men det
känns så skönt att så många års vänskap fortfarande
håller i sig. Jag älskar dig Frida Granberg.

För er som har det så otroligt jobbigt just nu,
jag finns. Vilken tid på dygnet som helst, jag tänker på er.
Otroligt mycket.
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig!

2009-01-08 @ 22:12:46
URL: http://fridagranberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0