bo-bo-boooring

Ikväll känner jag mig extremt jävla tråkig, har nog aldrig
haft så många kompisar någon kväll som hört av sig &
velat ha med mig ut, men jag känner att jag varken har
pengar eller lusten till att dricka öl eller bara fara ut.
Vet inte riktigt vad det är med mig, jag kommer förmodligen
ångra mig senare ikväll när jag duschat mig osv.
Sparar mig nog tills nästa helg!

Har förresten ordnat en sak till älsklingens födelsedag idag.
Han kommer bli sååå glad : ) Ska bli riktigt roligt.
Funderar på att tvinga med pappa ut så han kan övnings-
köra med mig. Sen lägger jag mig nog i ett varmt bad och
sedan håller goaste peder sällskap : )

Ha en bra kväll : )
Kommentarer
Postat av: Peder

Klart vi ska se fotboll;-). Älskar dig

2009-06-06 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0