; /

Jag är rädd att det ska vara något allvarligt, livrädd om jag ska vara ärlig.
Det gör så fruktansvärt ont hela tiden så man vet knappt vad man ska ta
sig till, var iallafall ute med hunden en stund och det kändes sisådär.
Känns som att det är något som inte stämmer där inne och det är en sak
som kommer upp i skallen hela tiden, jag är livrädd att det ska vara det jag
tror att det är. Måste fara och kolla upp det, i veckan.

Mamma ringde just och sa att jag inte skulle oroa mig, men det gör jag.
jag går omvårdnad och har läst om det mesta, visst kan man inbilla sig
många saker men jag blir ändå livrädd.
Dom har öppet på torsdag, så jag åker nog dit då.

Nu blir det tandläkaren sen teori.


 jag älskar dig, mer än du kan ana.

Kommentarer
Postat av: mia

vad tror du att du har för sjukdom?

2009-06-02 @ 18:11:28
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: Lisa

? ;/

2009-06-10 @ 18:51:05
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0