!

Fick en liten lustig kommentar av en anonym som inte
vågar stå för vad den skrev och det tycker jag är lite tråkigt.
Jag menar, tycker man något så ska man våga stå för det!

Jag fick iallafall kommentaren att jag själv hade bantat ned
mig mycket så jag skulle inte säga något om att det inte spelar
någon roll ifall man är tjock eller smal, alla människor är lika
mycket värda.

Och på den kommentaren så vill jag svara, vet du vad ordet banta
innebär? : ) Nu är det faktiskt så att det är några år sen jag gick ned
30 kg och jag är väldigt stolt över mig själv att jag inte gjorde det på
något annat sätt än mitt eget. Dvs motionera dagligen och äta rätt!

Jag har inte ätit några bantningspiller, inte slutat äta, inte spytt upp
maten medans jag gick ned i vikt. Jag gjorde det på ett mycket bra sätt
och kom ihåg att jag gjorde det för att jag själv ville.
Är man överviktig och man känner att man skulle vilja tappa några kilon
så kan jag säga att det är ett tips från min sida, motionera & ät rätt!
Jag bestämde mig att gå ned i vikt sommarlovet mellan sjuan & åttan, jag
var less på att inte känna mig själv fin och jag var less på att inte kunna gå
i ett par jeans utan att känna mig så extremt tjock.
Därför så tränade jag en timme varje dag och åt normalt, inte för mycket och
inte för lite. Det gjorde att jag tappade 30 kilo och idag är jag nöjd och det
har varit en väldigt lång resa för mig, men det var absolut värt det.

Kommentarer
Postat av: Frida

du är bäst i hela världen älskade vän <3

2009-06-18 @ 00:04:47
URL: http://fridagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0