underbart

Nu har jag fixat och trixat lite med designen på bloggen
och visst blev det bra? : ) gick in på någon tjejs sida och
man fick kopiera hennes kodmallar ifall man hade kvar
hennes länk på sidan och självklart ska hennes länk få
vara kvar! Blev super nöjd, inte alla gånger jag klarar av
att göra sånt själv inte. Så nu är jag stolt över mig själv.

Jag är så kär och lycklig, ja känslan går inte att beskriva
med ord. Dom där pussarna och kramarna som bara du
kan ge mig är något speciellt, men framförallt att känna sig
älskad och att älska någon som ger en så mycket tillbaka.
Inte visste jag vad kärlek var försen jag träffade dig och inte
visste jag att man kunde känna en såhär stor saknad efter
någon när man inte setts på bara några timmar.
Du har vänt mitt liv upp och ned, på ett mycket bra sätt.
När jag var nere på botten och försökte hitta en väg upp så
kom du och räddade mig från allt elände, hur kunde jag ha
sån tur? Jag vet inte, jag är bara så lycklig med dig och vill
aldrig någonsin förlora dig.
Peder, jag älskar dig så mycket!

   

Kommentarer
Postat av: Peder

Åh sötnosen min. Du är helt underbar:) älskar dig så otroligt mkt. Längtar att få krypa ner med dig efter en hård kväll:)

2009-06-30 @ 02:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0