underbart

Jag har njutit av sista sena kvällen innan allvaret
börjar på måndag. Vi har varit duktiga och fixat här
utanför i trädgården och så åt vi jättegod tacos till
middag. Solen har tittat fram väldigt länge idag och
det blev jag väldigt glad för, jag älskar värme!
Älsklingen & pappa har varit duktiga och fixat så vi
kan odla jordgubbar osv här och sen så har vi tagit
bort dom fula buskarna vi hade framför huset och
ska göra gräs där istället, dessutom så har jag rensat
lite i mammas rabatter eftersom hon inte kan göra det
själv nu när hon opererat sig. Duktig jag är! : )

Ikväll bestämde vi oss för att åka till Gren och fiska, var
ett bra tag sen och jag känner hur mycket jag saknat att
bara va. Jag, älsklingen, pappa och Joakim for ut med
båten och även fast det blev kallt, myggit och jävligt så njuter
jag fortfarande. Det är så underbart att fara från Lycksele och
bara umgås med människor som man älskar.

Och så måste jag ju nästan nämna att pappa vann fisketävlingen
mellan han & älsklingen ; ) Dom är så goa, tävlar alltid om allt.

Nu ska jag bege mig in i duschen och sen krypa isäng med
världens finaste. Imorgon blir det att kliva upp tidigt & åka till övik : )

  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0