fortfarande måndag.

Just kommit hem från en kväll med Frida, jag blir alltid
så glad när vi träffas. Du är verkligen mitt ljus i mörkret!
Vi tog oss en promenad till Lyckan, satt oss vid stranden
och kollade på alla som badade. Det var lite kallt för att
bada och Frida skulle hem & klippa sig så vi doppade
iallafall fötterna. Underbart!

Har just ätit ett äpple och känner mig rastlös, jag borde
egentligen gå isäng så jag orkar kliva upp klockan sex
imorgon men det är så varmt på rummet, även fast man
bara ligger med påslakan så blir det alldeles svettigt & kladdigt.
Men det är bara att härda, jag ska inte klaga på värmen nu som
varit otroligt efterlängtad. Jag älskar sommar och jag älskar värme : )

Ska fortsätta läsa några bloggar och sen bege mig isäng, kanske
se någon film och sakna Peder extra mycket.



Kommentarer
Postat av: Peder

Kommer sakna dig extra mkt ikv med;-)

2009-06-29 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0