fortfarande tisdag!

Nu har jag varit och tränat, pappa skjutsade mig runt
tjärn och så väntade han på mig där. Underbara pappa
När vi kom hit på norräng och skulle handla så började
det spöregna, min lediga dag och det regnar. suck!
Men imorgon jobbar jag kväll så då får jag hoppas på bra
väder under dagen, ska träna och sola imorgon på badhuset
för då är det minsann öppet.

Ska bege mig in i duschen och kanske ta tag i mitt rum, jag
kan inte förstå hur det kan bli så smutsigt där inne! ;o
Nog för att min käres dator drar till sig hur mycket damm som
helst men jag tycker inte vi stökar ned så mycket. Det är väldigt
litet för att bo två där inne, jag längtar tills vi skaffar eget : )
 jag älskar dig så mycket Peder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0