Fredag.

Idag var det avslutning, nu är det sommarlov!
Känns jätteskönt och med tanke på att jag inte
börjar jobba försen den 22 Juni så får jag ju njuta
lite av sommarlovet också : ) känns bra!
Alla var så fina idag och jag kan verkligen känna
glädjen med dom som tar studenten, jag vill också.
Men nästa år är det vi som står där brudar och jag
kan lova att vi ska skrika oss hesa.

Nu har jag, mamma & pappa varit och handlat grillat
för ikväll. Och sedan blir det utgång med Frida och Madde ; )
Ska träffa min kära Ida ikväll också, jag tror det kommer bli
en toppen kväll. Imorgon åker jag till tjäl, fatta att jag kan köra
bil själv nu. Har inte en pappa som sitter brevid och säger var
jag ska köra, utan nu har jag mitt körkort och får köra precis
vart jag vill! Det känns så bra, äntligen är skiten bortgjord ;p

Bilder kommer senare, ska ta massa bilder ikväll också.

Jag älskar dig Peder
Lämna mig aldrig!





Kommentarer
Postat av: f

TAGGA IKVÄLL FÖR FAN !!!!!! ;D

2009-06-12 @ 15:22:08
URL: http://fridagranberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag kan lova att studenten är den underbaraste dagen jag varit med om! ;D

2009-06-15 @ 22:35:31
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0