Fredag.

Det här dagen har börjat bra och det har varit riktigt skönt
att bara ha en lektion, inte ens en lektion utan vi fick bara
veta vad vi fick i samhälls. Han sa att han sett på mig att
jag mått väldigt dåligt & att jag kunde legat på ett vg ifall det
inte varit som det vart den senaste tiden, men jag är väldigt
nöjd med ett G måste jag säga! Samhälls är svårt.

Nu har jag just kommit hem & fått i mig lite lunch och ska vänta
på att klockan blir 1 så Kaj kommer och hämtar mig : ) Har kör-
lektion och ska fråga ifall vi kan fara ut på landsväg & träna lite!
Sen ska jag åka på skolan och ha avslutningsfika med engelska-
Anna, äntligen är den kursen slut.

Ikväll vet jag inte vad det blir, kanske blir att fara på alla som ska gå
balen. Sen kanske fara en sväng till Kaj och göra körkortsteori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0