hey!

Sitter på pappas kontor & väntar på att han ska skjutsa
hem mig men det kan ju ta sin tid, han ska prata med en
massa och fixa en massa så jag är nog hemma om cirka
två timmar ; ) Så blir det alltid när han säger "snart" då kan
man räkna med att få vänta några timmar ;p

Vi fikade kladdkaka med klassen & lärarna för ett tag sen,
gud så gott det var : ) Och jag som inte åt någon frukost, så
kladdkaka fick bli min frukost, nyttig frukost är för mesar ;p
Så skrev vi en utvärdering om hur vi tyckte ullas kurs varit
osv, vi städade även ur skåpet så nu är det alldeles tomt i mitt
skåp och nyckeln har vi lämnat in.
Känns skönt att vi har ett år kvar, det är som alla säger man ska
njuta medans man fortfarande är kvar i skolan. När man går ut
börjar "allvaret" Jobb, ja allt. Men jag längtar tills jag går ut skolan
på ett sätt, och min kära älskling vet varför ; ) han ha loooova!

Nu ska ja se till att få åka hem så jag får träffa mamma och Ingela!
vad blir det ikväll? time will tell.

Imorgon är det avslutning, fest eller inte fest?
Det lutar åt att det blir lite dricka iallafall, beror alldeles på ifall jag
ska fara till Skellefteå på lördag & se pappas lag spela.
Men som sagt, vi får helt enkelt se! : )

  
Ska nog vara med älskade Frida imorgon.
Jag älskar dig mest i hela världen min vän.
Kommentarer
Postat av: mia

ska ni å se på heat i morgon?...vi kan ju kankse hitta på något i morgon kväll om ni inte har några planer?...



(tack för stödet,jag vet att du finns..men jag har så svårt å prata med folk om mina problem)



Kram

2009-06-11 @ 14:55:05
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0