hey

Har just kommit hem & fått i mig lite middag, höll på att
hungra ihjäl! Pappa var söt och hade stekt blodpudding
åt mig när jag kom hem, bäste pappa!
Jag gick med Frida hem idag från skolan, alltid lika skönt
att få prata med dig. Finns ingen som lyssnar bättre än dig!

Det blir ingen Kaj ikväll, Elin skulle jobba så då orkar jag inte
heller fara dit. Funderar på att fara dit i helgen då älsklingen
ska laga bilen : ) ska bli skönt att få hjälp med teorin, så ska
jag fråga om vi kan göra yttre & inre kontroll när vi lix håller på.
Det är bra att man övningskör med hans egen bil, kan man
passa på när man är hemma hos honom!

Ikväll blir det derby I think, har inte bestämt mig än om jag ska
fara med det lutar åt att fara iallafall. Ska bli riktigt roligt att se, så
blev jag ännu gladare när jag fick veta att min bror ska spela.
Han behövs! Det ska bli riktigt roligt att se vilka som vinner.
Betsele fansen är säker på att det blir dom, men the time will tell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0