hua

Nu mår min mage inte alls bra, jag har inte ätit något med
mjölk förutom lite choklad tidigare. Men jag förstår inte vad
det är för fel, känns som jag ska spy hela tiden och kan knappt
äta något. Dessutom så har jag börjat bli väldigt yr på senaste
tiden så det kanske är dags att fara till en läkare, klarar verkligen
inte av det här. Satt på teorin ikväll och bara vred på mig hela tin,
kunde knappt sitta still. Dessutom så måste jag bara till barn-
morskan på torsdag och kolla upp lite saker, det känns ändå tryggt
att fara till en som man träffat tidigare & som är jättesnäll.

Har gjort lite matte ikväll, så lite duktig har jag varit.
Gubben hjälpte mig, inte visste jag att han var ett sånt
matteproffs! ; ) men han är så söt, finns ingen som tar
sån hänsyn till att jag har såna problem med matten.
Dessutom så har jag hunnit med lite körkort ikväll, håller
på att göra en fas nu och gjort lite i körhäftet, det går bra nu.
Bokade en körtid med kaj på torsdag, dessutom så ska jag
fara till han i helgen och få hjälp med teorin.
Jag kommer verkligen sakna söt kaj när jag har mitt körkort.

Nu ska jag fortsätta med fasen och sen lägga mig i sängen så
älsklingen kan stryka mig på magen, brukar bli mycket bättre då.
jag har verkligen inte tid att vara borta från skolan, inte bli sjuk
heller för den delen. Det är mycket nu! men snart är skiten över,
då jävlar äre ba ni håll er från vägen ; )


jag hittade värsta sötisen en dag när jag väntade på mamma.
nyckelpigor är alltid lika roliga att leka med, för att inte tala om
grodor. Dom är säkert inte bra att hålla i men jag tycker det är
så roligt att leka med dom, dom är speciell på något sätt ;p hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0