I love you, lovelovelove you!

Jag trodde aldrig att man kunde bli så kär som jag
är i dig Peder Håkansson, du är mitt allt & så himla
mycket mer. Jag är så otroligt kär i dig och du är min
bästa vän, det känslan som du får mig att känna går
inte att beskriva med ord, jag önskar jag kunde!
Det har redan gått över ett år sen vi träffades och det
känns verkligen inte som det, känns som att det var nyss.
Du har allt jag någonsin önskat mig, du är snygg, söt,
omtänksam, snäll, rolig, charmig.. ja allt!
Jag är så oerhört glad att jag får ha dig som min alldeles
egna pojkvän att dela hela mitt liv med, det finns ingenting
i hela världen som skulle kunna skilja på oss två.
Det är många som försökt, men dom har inte lyckats och
kommer aldrig någonsin göra det. För det är vi två mot alla
och det vi gått igenom har verkligen bevisat att våran kärlek
övervinner allt, precis som dom orden jag tatuerat in på min
handled. "Amor Vincit Omnia" - Kärleken övervinner allt.
Jag tänker alltid på dig när jag kollar på den, våran kärlek är
så otroligt stark och jag bara ler när jag tänker på oss.
Att en människa kunde sätta så djupa spår i mig trodde jag
aldrig, du är någon jag aldrig vill vara utan och jag kommer
aldrig lämna dig. Jag önskar du fick se dig själv genom mina
ögon så skulle du förstå hur älskad du är utav mig.
När jag ser in i dina ögon så ler jag inombords, jag blir så
himla glad av att bara se på dig. Och jag är ärlig när jag säger
att jag aldrig känt såhär för någon annan, det du & jag har är
verkligen något speciellt. Och jag blir så glad när du säger samma
sak, att du aldrig någonsin känt såhär för någon annan och det att
det här verkligen är på riktigt. För så känner jag med, jag hoppas att
du aldrig kommer lämna mig, för jag kommer alltid stanna kvar.

Du är den människan som gör mitt liv värt & varenda sekund som
jag får dela med dig är guld. Jag älskar dig, mer än allting annat!


   
  

Kommentarer
Postat av: Snygg

Åh älskling, du är så otroligt underbar. Du e precis allt jag behöver och någonsin kommer behöva. Älskar dig mest av allt gumman<3

2009-06-02 @ 21:16:59
Postat av: Aleeeeeex

Du ser lycklig ut :)

2009-06-03 @ 22:28:27
URL: http://lillaaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0